Sensommarbilder

Jag försökte ta fina sensommarkort på Dina och satte henne bredvid litet blommor, men Dina tycker inte riktigt om den där modellkarriären som jag försöker tvinga på henne. Det är ytterst sällan jag får ta riktigt fina bilder på henne :-( Fast hon var så blöt efter att ha badat i diket också så det hade nog inte blivit så fint som jag hade önskat ändå hehe... Det var så härlig färg på himlen och allt, så ska hon förstöra alltihop...


Jag försökte ta ett fint sensommarkort på en blöt dina....


...men det är inte alltid så kul att vara fotomodell.

Kommentarer
Postat av: Dvärghundspossen

Blev en KUL bild iaf där tungan hänger och ser hur stor som helst ut. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0