Fortfarande dålig

Dina har fortsatt spy idag, det kommer upp så fort hon har druckit lite vatten. Jag försöker ju hålla henne med fastande mage ett tag nu och se om det kanske hjälper. Men så mycket som hon fick ut igår borde hon inte ha någonting alls var att kasta upp. Stackars liten.

Fast hon verkar ju må bra i övrigt, ganska pigg och lekfull och tigger mat och vill hoppa upp och kramas, som vanligt men kanske aningen slöare, men det är ju heller inte konstigt eftersom hon ju faktiskt är sjuk. Jag avvaktar en dag till innan jag ringer till veterinär. Det har ju hänt förut även om inte helt i den här utsträckningen, och då har det brukat bli bra efter bara ett par dagar.

Vad gulliga ni är allihop som visar att ni bryr er!

Kommentarer
Postat av: LottaS

Stackars Dina! Kan matte stå emot tiggande ögon tro? Det är viktigt att magen får vila i två dygn. Men det vet du nog redan. Själv tycker jag det är urjobbigt att inte ge dom mat. Hoppas hon kryar på sig snart.

2008-11-03 @ 22:34:49
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Beardis-flocken

Klokt av dig att hålla Dina på fastande mage. Huvudsaken är att hon dricker vatten. God och snar bättring önskar vi alla i beardis-flockken

2008-11-04 @ 10:24:16
URL: http://barfals.blogspot.com
Postat av: Beardis-flocken

Klokt av dig att hålla Dina fastande. Huvudsaken är ju att hon får vatten. God och snar bättring önskar vi alla i beardis-flocken

2008-11-04 @ 10:38:45
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0