Massaker-mord

Någon har mördat kampleksaken som Dina fick i julklapp förra året. Inte för att vi har använt den särskilt mycket just till kamplek, men den har fungerat jättefint som gosedjur vid sänggåendet och till ensamma lekar. Såhär såg den ut när jag en dag kom hem, helt massakerad:


Någon har mördat kampleksaken


Det var förstås trådar precis över hela lägenheten också, en brutal mördare har gått lös på den och lämnat mycket stök efter sig. Man kan ju undra vilken ondsint mördare som kan göra något sådant..... hehe.... Jag klippte bara av trasslet så har hon fortfarande kvar den hela delen av leksaken. Jag har just börjat undra hur det är möjligt att den hållt så länge, så populär som den varit att gnaga på.

Städningen gick inte särskilt bra idag. Dina blev nog glad när dammsugarslangen gick av, för då slapp hon gömma sig med hjärtat i halsgropen mer än en liten liten stund. Hmm, mycket irriterande tycker jag själv dock! Men nu ska jag göra mig i ordning, för jag ska på bio med Tildas matte.

Det var länge sen jag såg Tilda nu känns det som. Visserligen var det ju inte så jättelänge sen, men hon har nog vuxit en hel del sedan dess. Jag har fått höra att hon försöker sova i den här lilla korgen fortfarande, men den har förstås redan blivit för liten för henne.

Tilda hämtades i den här lilla korgen

Kommentarer
Postat av: LottaS

Hm, har hon varit hemma hos oss? Vi har ett par leksaker som är misstänkt lika den på bilden. Så underbart söt lilla Tilda är!

2008-10-04 @ 22:26:46
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Carro

Ndej vilken sötnos.. en amstaff? :)

2008-10-05 @ 14:21:43
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: Monica Hansen

Sååå söt!



Vinna tröja?



http://gingerbeerblog.blogspot.com/2008/10/tvling-tvling-tvling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0