Ofrivilligt bloggavbrott (eventuellt)

Jag vill bara uppmärksamma att det kan bli ett avbrott i mitt bloggande. Jag vill meddela om detta för er alla, framför allt för mina kära stammisar.

Avbrottet beror på att blogg.se håller på att byta server, och så vitt jag vet har inte min blogg flyttats ännu. Så om de inte har hunnit flytta min blogg fram till torsdag natt, då deras gamla server stängs ner, kommer jag nog inte att ha tillgång till bloggverktyget förrän den är flyttad. Förhoppningsvis tar det inte alltför lång tid innan jag är tillbaka igen. (Jag hinner nog få abstinens oavsett hur kort tid det skulle ta hehe)


Vi är förhoppningsvis snart tillbaka!

Dina tar en eventuell semester från bloggandet


Tills dess vill jag bara önska er trevliga höstdagar. Jag kommer förstås hålla koll på era bloggar som jag brukar gästa även om jag själv inte kan blogga. Se till att göra roliga saker med era vovvar och ha det så bra tills jag är tillbaka igen! Och tack för att ni läser min blogg, det värmer mer än ni anar!   KRAM!


Kommentarer
Postat av: LottaS

Snyft! Inte får du försvinna. Inte ens för ett litet tag. Vi har behov, fattar dom inte det! Mina vovvar läser din blogg. Hur ska jag kunna förklara detta för dom? Fniss!

2008-10-02 @ 08:19:22
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Marias Kakburk

:)hihi TACK snälla:)!



Hoppas att du får en härlig dag!:)

2008-10-02 @ 09:35:27
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Härlig bild - ögonen utstrålar verkligen njutning!



Ja, vad kan man säga om Reas "diet". Hon fick sparris i går men än har inget kommit ut. Det här lär knappast bli sista gången hon äter saker hon inte borde; hunden är som en dammsugare på fyra ben. Suck.

2008-10-02 @ 10:07:57
URL: http://www.bernerbloggen.blogspot.com
Postat av: Dvärghundspossen

Du har ju just fått I-love-your-blogg-utmärkelsen av mej! Kolla min blogg så får du se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0