Segraren = Bloggen

Bloggandet har verkligen tagit över. Kanske inte tagit över mitt liv, men dock tagit över mitt virtuella liv. Den här bloggen har till och med nästan tagit livet av min hemsida, men idag har jag faktiskt orkat sätta mig och greja med hemsidan istället för att blogga. Jag har fått ändra på innehållet ganska drastiskt. Tidigare har den fungerat mer som en slags blogg men nu fick den ändra karaktär och bli en vanlig hemsida istället.

Tidigare tyckte jag inte riktigt om blogg-tjänster, men efter att ha startat med det själv och provat på det ett tag, kan jag bara konstatera att det är bättre att blogga genom en "riktig" blogg.

Nu ska jag och Dina åka till mina föräldrar och baka äppelpaj och försöka laga dammsugaren eller konstatera att jag måste köpa en ny. Ha en trevlig söndag allihop!

Och till den som vill kika på min hemsida är adressen www.nanna-maria.com

Kommentarer
Postat av: Madde

Blogga är kul, och betydligt mycket smidgare att uppdatera och fixa med än att fixa hemsidan tyvärr!



Att cykla med hund är "lätt" du intalar dig själv att du är inte rädd att dö!

Och sedan kikar du på denna listan!



http://bloggen.schaferlyan.se/#post158

2008-10-05 @ 15:09:00
URL: http://www.working-gsd.se
Postat av: Carro

haha ja, håller helt och hållet med dig.



Jaha men det är inte din? måste ha missat nått där. har ju själv en amstaff. han är 9 månader nu. Går du in på kategorier och hund/grus så finns det nog en och annan bild på honom där :)

2008-10-05 @ 21:26:02
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0