Golden Life

Det här är en hundblogg, men ändå ingen vanlig hundblogg. Ibland är det hundarna som får skriva av sig litet, ibland är det matte Lotta som skriver, och hon kan då skriva om mycket mer än bara om sina hundar. Hon verkar oftast skriva på morgnarna, jag tänker mig henne sittandes vid frukostbordet med en kaffekopp och en morgontidning vid sin sida, eftersom det ganska ofta händer att inlägget målas av någon nyhetsrubrik för dagen. En blogg för den som tycker om hundbloggar och samtidigt vill ha ut mer än bara hundsnack ur bloggen.


metrobloggen.se/golden


Kommentarer
Postat av: LottaS

Oj, nu rodnar jag! Tusen tack. Jo, din bild av mig vid frukostbordet stämmer helt och hållet. Utom dom dagar när mina vovvar stjäler datorn. Då får jag sitta vid hundskålarna i stället.

2008-09-27 @ 08:23:58
URL: http://metrobloggen.se/golden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0