Liten film

Allt fler börjar upptäcka det där området där jag brukar släppa Dina lös. Litet tråkigt för det innebär att jag inte alltid kan släppa henne. Det är mest andra hundägare och hundar som går där, antagligen har de sett oss från cykelvägen som löper parallellt med grusvägen (eller vad jag ska kalla det) och tänkt att det ser så roligt ut att de också börjat gå där med sina hundar.

Nåja, jag såg att långt där borta längre fram fanns både en bil och två hundar, så jag stannade på vår sida av den långa planen (den sträcker kanske ca en kilometer rakt fram) och där övade vi litet på Dinas nya konster. De är inte särskilt avancerade, men det är ändå bra arbete för henne att lära sig nya saker. Jag tänkte prova på om hon kan göra samma saker ute som hemma och här ser ni att det gick ganska bra.

Det blev litet dumt för hon ska vara så himla nära jämt när hon ska göra sina tricks, (igår fick jag mig en klo i läppen när hon vinkade, t.ex). Jag fick backa undan med kameran då och då och såg inte riktigt vad jag filmade, men det blev visst bättre än förväntat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0