Modevisning

Idag har Dina, som vanligtvis inte alls vill posa framför kameran utan gör snarare allt för att bilderna ska misslyckas, trängt sig framför kameran.

Hon börjar verkligen bli en riktig dam nu, min lilla tjej. Hon har alltid ätit lugnt och sansat, men tuggben och liknande har hon alltid tryckt i sig fortast möjligt, oavsett hur stora de har varit har hon envisats med att trycka i sig hela om jag inte har lyckats lura den ifrån henne innan dess. Det innebär att hon oftast kräks upp nästan allt hon tuggat i sig och blir dessutom alldeles andfådd och slutkörd av tuggandet.
Men inte nu längre. Nu tuggar hon fint och länge på små tuggsaker, och de större kan hon efter en stund lämna ifred.

Hela hon är så annorlunda sedan senaste löpet. Visst är hon fortfarande busig ibland, men det märks ändå att hon nu känner sig vuxen. Kanske har detta också gjort henne lite mer ytlig, då hon verkligen traktat efter rampljuset i vår stora modevisning idag. Hehe.

Eller också tänker hon att hon måste flörta in sig i min blogg nu när jag tycks ha blivit uppslukad av den istället för Dinas egna blogg. Och hon har rätt, jag måste skärpa mig angående det. Det finns ju så mycket att skriva om, bilder att visa, m.m. Så jo, skärpning på mig, det är Dina värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0