Klantig mamma

Hej fans!

Mamma säger att jag har fått storhetsvansinne för att jag kallar er för mina fans, men det är väl klart att ni är mina fans, som så ofta kikar in här hos mig. Det gör mig riktigt glad måste jag säga!

Nu har vi inte kunnat blogga på ett tag, för mamma tappade sin lilla dator i golvet så att den gick sönder. Jag uppmanade henne till att inte skylla på mig, vi hundar får alltid skulden för allting och inte alla gånger är det vårat fel att saker går sönder - faktiskt. Men vi kan inte så ofta försvara oss, om vi inte har lärt oss att skriva så vi kan blogga om vår mening om saken förstås.

Men nu har snälla mannen som mamma är så kär i ordnat så att hennes gamla dator funkar med internet, så nu är vi ute igen och jag kan få blogga så mycket jag vill - om det inte vore så att mamma ockuperar datorn den mesta av tiden förstås.

Mamma pratar om att jag ska få en kompis hit snart. Jag vet inte riktigt vad hon menar med det men hon verkar tycka att det ska bli spännande. Så kika in här lite då och då så ska jag hålla er upprättad om vad det är hoon menar, när jag själv har förstått det.

Dessutom ska jag se till att mamma får med sig sin kamera idag så att vi kan ta lite bilder till bloggen i vårsolen nu när jag har bytt om till min fina sommarpäls igen. Lite tofsig är jag fortfarande men snart är jag sommarklädd och mamma kan sluta banna mig för alla hår som lägger sig i stora högar i lyan.

Ha det så bra alla, och tack för att ni finns!
Kram, Dina

Kommentarer
Postat av: Beardisarna

Jodå, kära Dina, VI hör till dina fans! - Kramar från tillg. Baron och Falstaff

2009-03-26 @ 14:12:39
URL: http://barfals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0