Massor av bilder!

Hej!

Eftersom mamma är så uppe i sin egen blogg får väl jag börja skriva här själv lite oftare då...
Men inatt är jag trött. Det har varit en lång lång dag!

Jag som redan var trött efter igår då vi träffade på jättemånga hundar före- under- och efter en promenad till och från centrum. Det var länge sen jag var inne i stan och det var ganska mycket att hålla koll på - och så mycket man vill nosa på! Vi träffade pappa, jag har inte träffat honom sedan jag var hos honom medan mamma var hos sin nya kille för över två månader sedan... Så det var skoj! Vi gick och fikade på en uteservering och hade det mysigt. 

Sen fick jag leka med en jättestor bulle (pitbull) som såg lite farlig ut men han var jättesnäll. Fast sen ville han leka med de två taxarna som också väntade utanför affären och då började han skälla för att få deras uppmärksamhet. Då tyckte jag inte han var värd min uppmärksamhet längre fast mamma försökte prata med honom. Skällande hundar tycker jag inte om.
Fast jag själv kan ju förstås skälla till ibland, men det är en helt annan sak det!

Men jag skulle ju berätta om den här dagen och inte gårdagen. Fast jag är nog för trött för det. Helt slut är jag! Orkade knappt med kvällspromenaden. Så jag tycker ni ska gå in på mammas hemsida och kika i galleri >> bilddagboken för där finns massor av bilder på mig från idag!

I slutet kan ni se hur trött jag verkligen är... så trött att jag faktiskt börjar bli genomskinlig. så bäst att jag går och lägger mig igen. Det här är min favorit-bild från dagen! Gissa varför!



Kram // Dina

Kommentarer
Postat av: nemo

Hej,

Vet inte om du fortfarande kollar denna bloggen men gör ett försök. Hur går det för er? Mår ni bra? Har ni flyttat? Många kramar från Johanna o Nemo

2009-07-23 @ 11:26:17
URL: http://www.metrobloggen.se/viharhittatnemo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0